jeudi 12 janvier 2017

New blog!



As you can see, my blog has a new look and new features!!
Thanks to Daphne Populiers and her beautiful templates, things have changed here! Everything is now available from this site, especially things like Color inspiration, Tutorials, Portfolio or Workshops.



If you scroll down, you'll see my Instagram feed. I publish often on Instagram in parallel to the blog!! 
And there is a direct link to my Etsy shop on the right.
You can also just leave your email under "subscribe" if you don't want to miss a post!
I hope you like it!

See Daphne's blog and shop, Dutch Lady Digi Design. You can hire her to install a template on your blog, of course. And she does that so nicely and professionally!  

Comme vous pouvez le voir, mon blog a un nouveau look et de nouvelles rubriques!!
Grace à Daphne Populiers et ses magnifiques modèles, les choses ont changé ici! Tout est maintenant à disposition sur ce site, spécialement des choses comme Inspiration Couleur, Tutoriels, Portfolio ou Workshops.
Si vous déroulez jusqu'en bas, vous y trouverez mon fil Instagram. Je publie souvent sur Instagram, en parallèle au blog!!
Et il y a un lien direct avec ma boutique Etsy sur la droite.
Vous pouvez aussi laisser votre email sous "subscribe" pour ne manquer aucun article.
J'espère que cela vous plaira!

Visitez le blog de Daphne ainsi que sa boutique, Dutch Lady Digi Design. Vous pouvez aussi l'engager pour créer un logo et installer un thème sur votre blog, bien entendu. Et elle fait ça de façon agréable et professionnelle!

8 commentaires

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.